Play For Blood

by Death Valley Wolfriders

/
  • Streaming + Download

    Includes unlimited streaming via the free Bandcamp app, plus high-quality download in MP3, FLAC and more.

      $8 USD  or more

     

  • Cassette + Digital Album

    This here tape of our album on cassette is right up yer alley if you like stuff that rules. It comes in a plastic box that has pictures and words on it. Put it in a tape player and it makes sounds. You know, a fuckin' tape. Totally comes with a download card inside for downloading.

    Includes unlimited streaming of Play For Blood via the free Bandcamp app, plus high-quality download in MP3, FLAC and more.
    ships out within 5 days
    edition of 50 

      $7 USD or more 

     

  • Compact Disc (CD) + Digital Album

    Are you some kind of schmuck what ain't got a tape deck? You can still own our righteous tape if you buy this here circle. Also sharpen the edge to make a throw-weapon. It comes in a picture-case that's just the right size.

    Includes unlimited streaming of Play For Blood via the free Bandcamp app, plus high-quality download in MP3, FLAC and more.
    ships out within 5 days

      $10 USD or more 

     

1.
04:28
2.
3.
03:23
4.
5.
6.
7.
03:24
8.
03:13
9.
10.
03:56
11.
03:23

credits

released February 27, 2015

All music and lyrics by DEATH VALLEY WOLFRIDERS
Recorded, Mixed & Mastered by Damage Dave at ALLCAPS Productions, Sugar Creek, MO (www.allcapsproductions.com)
Front cover art by Rob Nix (robnix.deviantart.com)
Back cover art by The Motorwolf
Layout and design by Killer Kite (www.facebook.com/killerkiteproductions)

tags

license

all rights reserved

about

Death Valley Wolfriders Kansas City, Missouri

The greatest rock and roll band in the world. Let us play at yer coven.
Doug MOTÖRWOLF Cole - guitars & lead throat
Nathan THÜNDERWOLF Gearhart - lead bass & throat
Jud RÜMBLEWOLF Kite - lead drums & throat
www.facebook.com/DeathValleyWolfriders
... more

contact / help

Contact Death Valley Wolfriders

Streaming and
Download help

Redeem code

Track Name: Steel-Toed
Since ’72 I was brought up right
Learnin’ to fuck and learnin’ to fight
Well I minded my mama, didn’t give ‘er no sass
Learned my manners from a steel-toed boot to th’ ass

Well I got a guitar at the age of 13
Learnin’ Hell’s Bells, fuckin’ playin’ it mean
Then I met up with the Devil on a gravel road
He said I was too mean, and he wouldn’t take my soul

Guitar in my hand
And the world beneath my feet
Beer in my hand
And the other’s packin’ heat
Guitar in my hand
And the world beneath my feet

Well Daddy is country, mama rock and roll
Heard that guitar, fuckin’ stole my soul
Well I ain’t a hillbilly or a redneck
I’m just a country-raised city-boy that don’t take no shit!

Guitar in my hand
And the world beneath my feet
Beer in my hand
And the other’s packin’ heat
Guitar in my hand
And the world beneath my feet

Guitar in my hand
And the world beneath my feet
Fuckin’ beer in my hand
And the other on your tits!
Guitar in my hand
And the world beneath my feet
Track Name: Ridin' The Witch
Ridin’ the witch, got a fistful of her hair
Takin’ her magick, time I’m gonna get my share
Out on the streets and I’m lookin’ for ya, baby
Smell that fuckin’ glove

Ridin’ the witch, gonna give her my bastard seed
Leave it to the Devil to raise that witch half-breed
Under the sheets and yer cauldron’s boilin’ over
Taste my one-eyed newt

Ridin’ the witch, got her witch-boots on my shoulders
Bury my warlock deep in her hindquarters
Under the sheets and yer cauldron’s boilin’ over
Taste my one-eyed newt

Ridin’ the fuckin’ witch…
Track Name: Detroit Lean
Detroit Lean in a piston-machine
I got grease in my hair, I got blood on my jeans
Had me a tail but I gave ‘em the slip
One hand on the wheel, one on my pistol grip
20 after 4, I got my boot to the floor
Went and got me some, I’m gonna get me some more
Watch whatcha say, boy, don’t gimme no lip
I got my six on my hip right next to my whip

Hey lawdog, get offa my tail
The bitch had it comin’, I ain’t goin’ to jail
Hey lawdog, this don’t concern you
It’s just a Detroit Lean, I’ll fuckin’ kill you too

Feelin’ mean and smellin’ gasoline
Down to four in my magazine
Had me a girl but the girl was a liar
Now my barrel’s smokin’ and her brain is on fire
Turned my head, the bitch gave me the switch
Knife in the back, it makes my finger itch
Vision went red and turned my heart to black
Looked in her eyes and pulled the hammer back

Hey lawdog, get offa my tail
The bitch had it comin’, I ain’t goin’ to jail
Hey lawdog, this don’t concern you
Detroit Lean, I’ll fuckin’ kill you too

Hey lawdog, I see you standin’ there
With fear in yer eyes, yer pistol in the air
Hey lawdog, whether wrong or right
Either you or me will see the Devil tonight

Hey lawdog, get offa my tail
The bitch had it comin’, I ain’t goin’ to jail
Hey lawdog, this don’t concern you
Detroit Lean, I’ll fuckin’ kill you too
Track Name: Play For Blood
Mount up! Got an itch to ride
WOLFRIDERS are ready to fight!
Stand your ground, but if ya do
We’ll be sure to run ye through

We play for blood!
Let’s play for blood
We fight as one
The time has come
To play for blood

Mount up! It’s yer day to die
Don’t you dare try to fuckin’ hide
‘Cause I got the Devil on my sleeve
And he wants to see yer children bleed

We play for blood!
Let’s play for blood
We fight as one
The time has come
To play for blood

We don’t play for cash or fame
We don’t play to make a name
But when you are clawed ‘n maimed
You’ll remember just the same
We are fearsome to behold
Hearts and steel and spirits cold

Steal yer women, steal yer souls
In the name of rock ‘n roll
Take the wheel while I reload
This shit’s never getting old
Drag you through the scat and mud
Don’t you know we play for blood?

We play for blood!
Let’s play for blood
We fight as one
The time has come
To play for blood
Track Name: Rock, Fuck, 'n Kill
Indian in the desert came to me in a haze
I asked him what happened to rock ‘n roll
I don’t hear it too much these days
Pointed his hand to the city, showed me my destiny
He said “Get on yer wolf, motherfucker
Find you a stage and sing”

We’ve got a show to play
We rock, fuck, ‘n kill
We’ve got a town to raid
We rock, fuck, ‘n kill

Went out to see my daddy, smartest man I ever knew
“That Indian wasn’t lyin’,” he said,
“You know what you gotta do!
Pick up yer guitar and weapon, ride out and play yer songs
If you meet some women along the way
Bring me one before yer mama gets home”

We’ve got a show to play
We rock, fuck, ‘n kill
We’ve got a town to raid
We rock, fuck, ‘n kill

We rock, fuck, ‘n kill…
Track Name: Werewolves Out Tonight
The moon is full, the fog is thick
Werewolves out tonight
Get inside and do it quick
Werewolves out tonight

Get yer daughters, get yer wives
Lock the door and lock it tight
Dead men out on the prowl tonight

Werewolves out tonight

Thunderwolf’s got his beard just right
Werewolves out tonight
Motorwolf’s packin’ for a fight
Werewolves out tonight

Rumblewolf’s smokin’ and he’s drinkin’
We don’t know what he’s thinkin’
Best look out, the sun is sinkin’, yeah

Werewolves out tonight

Skirts are short and shirts are tight
Werewolves out tonight
Makes us howl, makes us bite
Werewolves out tonight

Bass is thumpin’, skin is showin’
Guitar screams and beer is flowin’
Best look out, the sun is goin’ down

Werewolves out tonight
Track Name: Raisin' Hell
Motor is a-runnin’
And the radio a-hummin’
Got my pedal to the metal
And there’s siren’s a-comin’

White knuckles on the wheel
Steel beneath my heel
Rubber’s gonna peel
Come on!

(Come on!)
Gonna rock it ‘til the mornin’ light
(Come on!)
Boys are drinkin’ and they’re ready to fight
(Come on!)
We’ll be sleepin’ in the county jail
(Come on!)
‘Cause we’re raisin’ hell

I got yer girl breathin’ heavy
In my ’67 Chevy
She wants to party with me band
And we love them titties!

White knuckles on the wheel
Steel beneath my heel
Rubber’s gonna peel
Come on!

(Come on!)
Gonna rock it ‘til the mornin’ light
(Come on!)
Boys are drinkin’ and they’re ready to fight
(Come on!)
We’ll be sleepin’ in the county jail
(Come on!)
Pistol’s loaded and yer in my sight
(Come on!)
Gonna ride some wolves tonight
(Come on!)
Forgot yer name, baby, it’s just as well
(Come on!)
‘Cause we’re raisin’ hell

When the Bitchwizard’s rockin’
Then you know boots are knockin’
When them ‘RIDERS are in town
All the bitches are flockin’!

White knuckles on the wheel
Steel beneath my heel
Rubber’s gonna peel
Come on!

(Come on!)
Gonna rock it ‘til the mornin’ light
(Come on!)
Boys are drinkin’ and they’re ready to fight
(Come on!)
We’ll be sleepin’ in the county jail
(Come on!)
‘Cause we’re raisin’ hell
Track Name: Greybeard
Greybeard, look down upon this battlefield
Smell the burnin’ bodies of all them dudes I killed
Thank you for the plunder that fills my dragon-boat
When I get home I’ll fuck a virgin and sacrifice a goat

Back in the land of the ice and snow, my battle-axe at rest
Tastin’ the wench beside me: her ass, her bush, her breast
Take a look with yer one good eye at how badass I be
Got a belly full o’ mead, a maiden full o’ seed

Greybeard, you owe me a crown
For all them bodies I laid in the ground
Odin, take heed to what I say
Ragnarok will be yer dyin’ day

Settin’ sail again, Yngir best make way
Gonna do some battle, rip some dudes in twain
Gonna get more bitches gonna get more gold
Doin’ shit for you is really gettin’ old

Greybeard, you owe me a crown
For all them bodies I laid in the ground
Odin, take heed to what I say
Ragnarok will be yer dyin’ day

Bored of human toil, got my sights set high
Gonna storm the Rainbow Bridge and plunder the fuckin’ sky
Odin, yer throne is mine, I’ll leave you dead and cold
WOLFRIDERS comin’ for you with our Ragnarok ‘n roll!

Greybeard, you owe me a crown
For all them bodies I laid in the ground
Odin, take heed to what I say
Ragnarok will be yer dyin’ day
Track Name: Goddess Of Speed
Wizard came to me and he whispered wise:
“Seek ye the Speedwitch! Yeah
If yer worthy, she’ll take ye for a ride
Chrome tits ‘n wheels! Yeah
600 horses, her chariot
Sets the sky ablaze
Built for speed, she’ll take it and bury it
If ye know what I say”

Oh, Goddess of Speed

“Wanna catch her, then ye gotta be fast
Many tried before
Howlin’ wolves and the smell of gas
Pedal to the floor
Speedwitch is the ultimate test!”
So the wizard said
Well fuck him! WOLFRIDERS are the best
At gettin’ witches in bed!

Oh, Goddess of Speed

Oh, Goddess of Speed
We like our witches lean…
Track Name: Thunderwolf
Crank it up, baby, wanna hear it loud
Wolf-rocket fast and mean
Take me away on a smoky cloud
Comin’ from the record machine

We’re fuzzin’ and groovin’
Body starts movin’
Mind is losin’ control
Hear my boy Thunder
Takin’ you under
The powers of his rock ‘n roll

Hit the ground runnin’, we don’t ever stop
Yeah, we got what you need
Heavy metal thunder from a mountaintop
Makin’ yer eardrums bleed

Well, we’re thunder and lightnin’
Drinkin’ and fightin’
Burnin’ this fucker down
Kickin’ and screamin’
Kodiak demon
Crushin’ you with the sound

Rollin’ down
Like a heavy thunder…
Rollin’ down
Like a heavy thundercloud

Boot stompin’ fucker wanna gnaw yer dead
Yeah ya know what I mean
He’s a Thunderwolf baby, that’s what I said
Motorwolf and Jud

We’re a trio of lightnin’
Drinkin’ and fightin’
Burnin’ this fucker down
Kickin’ and screamin’
Wolves and demons
Crushin’ you with the sound

Rollin’ down
Like a heavy thunder…
Rollin’ down
Like a heavy thundercloud

Pound you down with sound!
Pound you down with sound!
Pound you down with sound!
Of a heavy thunder…
Pound you down with sound!

Rollin’ down
Like a heavy thunder…
Rollin’ down
Like a heavy thunder…
Track Name: G.O.Y.D.
Comin’ out loud, angry and proud
Lightnin’ in our eyes
Standin’ up strong, screamin’ our song
We don’t wear no disguise
Loadin’ our guns for a little bit of fun
We’re takin’ over town
Won’t stay long until the beer’s gone
And we burn this fucker down

DEATH VALLEY WOLFRIDERS
(Come to yer town)
DEATH VALLEY WOLFRIDERS
(Love to get down)
DEATH VALLEY WOLFRIDERS
(Axe to the head)
DEATH VALLEY WOLFRIDERS
(Ride…gnaw on yer dead)

Weapons in hand, we conquer the land
Fires light up the night
Takin’ yer booze, takin’ yer broads
We like it better when you fight
First things first, gotta quench our thirst
Then we’ll start the show
Won’t take long, you’ll be singin’ along
Listen to how it goes

DEATH VALLEY WOLFRIDERS
(Come to yer town)
DEATH VALLEY WOLFRIDERS
(Love to get down)
DEATH VALLEY WOLFRIDERS
(Axe to the head)
DEATH VALLEY WOLFRIDERS
(Ride…gnaw on yer dead)

Never look back, move ahead and attack
We’re rippin’ flesh and bone
All the men dead, take the women to bed
‘Cause RIDERS never sleep alone
When the moon’s gone we’ll be movin’ along
But we’ll come back every night
This is the end, hope we see you again
Feel the WOLFRIDERS bite

DEATH VALLEY WOLFRIDERS
(Come to yer town)
DEATH VALLEY WOLFRIDERS
(Love to get down)
DEATH VALLEY WOLFRIDERS
(Axe to the head)
DEATH VALLEY WOLFRIDERS
(Ride…gnaw on yer dead)

Gnaw on yer dead…